simpleserggio.blogspot.com Web analytics

joi, 20 decembrie 2012

Nu te mai uita la TV. Foloseste-ti timpul !

Astazi am gasit aceasta poza pe internet care evidentiaza foarte bine motivul pentru care sta praful pe telecomanda mea de peste 3 ani de zile, de cand mi-am dat seama ca imi pierd timpul uitandu-ma la altii cum isi traiesc viata, in loc sa ma stradui sa o fac cat mai placuta pe a mea. 


Pe vremea aceea ma jucam pe calculator Counter Strike si Triburile  zilnic, destule ore. Nu regret, sunt momente ale adolescentei, le-am trait cu placere si imi aduc aminte cu drag, insa ce e grav e ca sunt alti oameni de 20, 30, 40 chiar si mai mult care isi risipesc viata jucandu-se sau uitandu-se la TV.

Personal cred ca altul este scopul acestei lumi si ar fi frumos sa ne petrecem viata in alte moduri, iar la final sa nu avem regrete si sa fim bucurosi de ce am trait.

Doua videoclip-uri pe care as vrea sa le vedeti si au legatura cu subiectul blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu