simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 17 decembrie 2012

Expeditie reusita pentru Cecile et Alex.

Prietenii mei francezi pe care i-am cunoscut vara aceasta, in timpul excursiei lor in jurul lumii, si-au indeplinit visul si au incheiat cu bine mini world-tour-ul lor.Daca ati citit pe blog ii cunoasteti.

Cam asa arata harta lor acum dupa 6 luni si 12 zile si multi multi km parcursi, pe bicicleta:


Au trecut prin aproape 18 tari, traseu parcurs 95 % pe bicicleta, 5% reprezentand treceri peste apa unde au fost nevoiti sa aleaga varianta vaporului.

Ei sunt : Cecile si Alex, doi tineri entuziasti, care prin acest Eurotrip mi-au oferit un exemplu si totodata o lectie de viata: ca se poate si ca viata asta e facuta sa profiti de ea, ca inseamna mult mai mult decat micile lucruri si griji cu care ne batem capul zilnic, ca e important sa iti urmezi visele si cum sa le duci la bun sfarsit. Mi-au inspirat entuziasmul lor si calmul cu care priveau lucrurile si cat de deschisi erau. Ma bucur ca am avut ocazia sa ii intalnesc si sper sa ii revad.


Ce spun ei dupa 6 luni jumate pe bicicleta ?

"Pour répondre à tes questions à propos du voyage:
- sur les statistiques : 9 300 kms au compteur et environ 6,5mois de voyage, au niveau coût,  je pense que ça nous a coûtés environ 1 000€/mois à deux.

Sur notre voyage et notre opinion, nous avons pas mal écrit dans nos lettres envoyées. Ce voyage a été pour nous plus que des vacances mais une nouvelle étape dans notre vie, un nouvel état d'esprit. On ne voit plus notre vie sans le vélo! On se sent aussi plus ouverts d'esprit, plus tolérants sur la vie que les gens peuvent avoir et une bien meilleure connaissance de l'Europe."

" Pentru a raspunde la intrebarea ta apropo de calatorie:
-statistici: numaratoarea a ajuns la aprox. 9300 de kmin aproape 6 luni jumate. In ceea ce priveste costurile, eu cred ca am cheltuit cam 1000 E/ luna pentru 2 persoane ( 500 E / luna/ persoana )

Opinia noastra asupra calatoriei, am redat cat am putut mai bine in scrisorile noastre si in imaginile noastre. Aceasta excursie a fost pentru noi mai mult decat o vacanta, ci o noua etapa in viata noastra, un nou nivel de spirit. Nu mai vedem viata fara bicicleta ! Simtim ca avem sufletul mai deschis, mai tolerant in fata vietii pe care o au oamenii si o mai buna cunoastere a Europei ".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu