simpleserggio.blogspot.com Web analytics

miercuri, 17 octombrie 2012

Prima oara la Clujul pedaleaza.

Dupa Maros Bike Marathon, nu credeam ca mai poate ascunde ceva Clujul, m-am inselat si m-am lasat surprins de traseul planuit de Levi and co. (gasca de la maros).

Week-endul trecut am participat la prima etapa Clujul Pedaleaza, prima pentru mine si penultima din seria de mai multe etape, aproape 10 la numar, regret ca nu am fost si la celelalte, dar pentru la anul am tema de casa. Abea astept sa revin la aceste etape, care nu le luam prea in serios cand ma chema Levi la concursurile sale. Il admir pentru treaba pe care o face, dorinta, devotamentul si voia buna molipsitoare l-au ajutat sa produca o noua miscare in Romania prin aceste serii de concursuri.



Desi vremea nu a tinut cu noi, cum am coborat din masina nu mai stiam ce sa pun pe mine, insa dupa o tura de recunoastere si o cazatura m-am mai incalzit.


Traseul a fost unul pe placul meu. Mi-am dat seama ca totusi imi plac XCO-urile, dar cele care au un traseu antrenant asa cum a fost la Cluj. De aproape 4 km cu diferite picanterii:


asta e jump-ul cu pricina de la incalzire. Nici nu aruncasem o privire peste el, m-am dus direct, cu viteza insuficienta si rezultatul a fost ca :" in urma unei extorsiuni" am cazut in cap. Dupa toate astea, ii vedeam pe restul cum veneau si sareau si le iesea, iar mie imi era frica. Mai mult Levi imi zice sa ma uit la Boldi cum se face. Din cauza faptului ca a intrat cu prea mare viteza pe jump, a suferit si el o cazatura. Eu ce sa mai zic ? Mi-am luat inima in dinti si am sarit si eu, dandu-mi seama ca nu era mare scofala, practic nu trebuia sa faci absolut nimic special.


pe langa aceste 2 jump-uri in padure a urmat un adevarat deliciu, de curbe stranse in urcare in coborare, iar urcari scurte, 180 grade, coborari abrupte, radacini. Foarte frumos a fost !


A fost una din ultimele curse , la care am terminat pe 4 frustrat ca nu sunt acolo unde vreau si unde ar trebui. Hai cu sezonul 2013 !!

Bitza mea e ca noua, proaspata de la revizie multumita Maros Sport.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu