simpleserggio.blogspot.com Web analytics

vineri, 5 octombrie 2012

Am nevoie de voi pentru o bursa de 800 E


Apelez si de data asta la voi, cititorii mei, si daca v-au placut postarile mele de pana acum, daca v-a placut ce ati citit, daca v-a impresionat placut ceva de pe blogul meu sau daca vreti sa faceti o fapta buna astazi am nevoie de votul vostru pentru a castiga o bursa de 800 de euro la tabara de afaceri MIB organizata de Daniel Zarnescu si MIB. Click pe linkul de mai jos si apoi apasati butonul "Voteaza" din dreptul comentariului meu.

http://www.mibconcept.ro/concurs/#view-comment-300_0

S-ar putea sa conteze foarte mult votul dvs. In fiecare moment al vietii noastre luam decizii, acum ce decizie luati ?
Totodata va invit sa cititi si ce am avut de spus in comentariul meu care consta in regulile de participare la concurs si anume 4 intrebari. Orice sugestie sau intrebare este binevenita.

http://www.mibconcept.ro/concurs/#view-comment-300_0

Vreau sa merg in tabara !!!!
V-am pupat ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu