simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 27 iunie 2011

Tarcu Marathon.



A fost un maraton deosebit.Cel mai frumos din anul asta.



Inca odata, tin sa multumesc Maros Sport pentru ca s-a straduit sa-mi puna la dispozitie noua bicicleta, inainte de acest marathon, fara de care nu as fi putut lauda asa mult acest concurs. Mare parte din placerea de ieri a fost datorita functionarii impecabile a bicicletei; care ma inzestra cu noi skill-uri pe coborari si "vînă" pe urcari.



Mi-a placut in mod special acest maraton pentru ca e genul meu. E genul Banat mountain bike marathon, e genul maros marathon. Pe scurt, unde ai peste 1700 diferenta de nivel in 50 de km + coborari deosebite.



La concursul acesta a fost prima oara cand am facut o coborare in spatele seii. Desii eram putin timid, in unele locuri nu aveam de ales, decat "ori trec, ori pic, de oprit nu am cum". Si nu am cazut. Ma speriam ca vedeam cum crestea numarul sagetilor de pe indicatoare pe a2a coborare si ma opream ca dupaia sa plec pe burta la vale pana imi puneam piciorul inapoi in spd.

Dupa coborarea asta cu peripetii, am ajuns la sosea singur si tot asa am continuat, "focusat" in fata dupa vreun tricou, cu un ochi in spate, si ghici ce ? Gol in ambele parti.
Asa s-a derulat toata urcarea pe sosea, unde am incercat eu sa fortez niste intervale ca la antrenament, dar oboseala se resimtea in picioare. Apoi a urmat coborarea care am facut-o cam la limita. Si, pacat ca la un moment dat, datorita alegerii trasei gresite, am lovit un bolovan de era sa pic, iar apoi sunetul pe care nu si-l doreste niciun ciclist sa-l auda vreodata: "sssssSSSSSSSSssssss".

Prima pana din viata mea intr-un concurs. Am continuat 40-50 de metrii cu gandul ca merg asa pana la final, dar roata era prea varza: snake bite.M-am pus sa schimb, am inceput sa umflu si ma prind primii concurenti din urma, Cristi Jidovu si Dominte Otniel care se arata dornici sa ma ajute dar ma descurcam cu datul la pompa. Astfel pierd pozitia 4 in clasament la 16-29. Nicio suparare,e 4 nu 3. Am umflat cat am considerat ca e destul cat sa merg pe ea si am continuat sa pedalez in picioare, sa nu las greutatea pe spate. Cu toate astea dupa inca 1-2 km constat ca am spart-o si pe asta, ma dau jos sa dau pompe, la care trece o femeie de la 30 de km probabil si imi zice sa merg pe langa ea pana la finish.



Astfel ma indrept spre finish alergand. Locul 8 la general si 5 la categorie dupa calculele mele, cu un timp de 3 ore si 28 minute. Am pierdut cam 10 minute cu pana, ceea ce ar fi insemnat 6 minute fata de locul 3. M-ai am de mancat.

All in all, mi-a iesit jocul, am facut tot ce mi-am propus, m-am simtit foarte bine, atmosfera faina alaturi de o gasca pe masura.

Un comentariu:

  1. Frumos scris. Multumim pt. aprecieri.
    Ai fost singurul reprezentant Maros, ne-a facut placere.

    RăspundețiȘtergere