simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 6 iunie 2011

Cupa Concordia XV



Weekendul trecut a fost si editia a XV-a la Cupa Concordia.



Am plecat sambata dimineata din Resita cu George si domnul Sorin, plini de entuziasm si pofta de vreme buna de pedalat. Si am avut parte din plin de vreme cu soare, pentru unii a fost chiar prea mult.

Startul a fost in plina amiaza la ora 12, favorabil pentru mine.A fost un start in urcare pe pietris ceea ce nu mi-a placut foarte mult, pentru ca toata bicicleta dansa pe pietre.


(apropo 7 august BMM-sa fiti acolo! :D)


Am pierdut iarasi elitele destul de repede, dar am ramas cu George aproape 3 sfert din primul tur, dupa care a inceput sa creasca distanta intre noi, nu trebuia "sa-l iert", ci sa trag sa raman acolo.



Cu toate ca echipamentul face o treaba excelenta in mentinerea temperaturii, in al doilea tur simteam ca pedalez in cuptor. La un moment dat ma gandeam iarasi : " Cum ar fi sa ma opresc si gata,de ce atata suferinta". Pielea simteam ca ma ardea, mai ales pe urcarile pe iarba.




Am ramas totusi "focusat", si am ajuns din nou cu vechiul tovaras de la Jiu, Catalin, cu care am mers pana in turul 3, cand a prezentat ceva dureri la spate si am pierdut contactul.
Deja ma incalzisem si cred ca in ultimul tur am scos cel mai bun timp.


Traseul a fost interesant,dar nu mi-a placut foarte mult. Singura chestie care m-a surprins in mod placut a fost a-2-a coborare,cea abrupta.
In rest, a fost marcat bine, puncte de alimentare suficiente. Mi-a placut ca au fost multi fotografi. Cred ca toti vrem sa ne vedem in momentele "magice" de pe traseu. Ei bine, acesti oameni s-au ocupat de asta,iar pentru asta "jos palaria !" pentru acest concurs.

Am incheiat asadar cursa, dupa 4 ture a cate 7 km, cu timpul de 2 :15 la 13 minute de primul loc.



Weekendul viitor cred ca ne vedem la Maraton Medieval Medias.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu