simpleserggio.blogspot.com Web analytics

miercuri, 24 decembrie 2014

Ce a insemnat 2014 pentru mine ?

2014 a fost...un an iesit din comun. Un an extra-ordinar !

La inceputul anului am lansat prima carte scrisa de mine si cred ca acesta a fost primul obiectiv implinit.A fost o senzatie incredibila cand am primit primul tiraj de carti tiparite si imi tineam in mana propria carte. Era superba. Acum dupa un an intreg, am placerea sa constat ca a ajuns aproape la 200 de oameni, ceea ce ma bucura. Te invit sa aflii aici despre ce e vorba : "De la zero - la ..."



2014 a fost un an in care mi-am dat seama ce vreau sa fac si din cauza asta aproape era sa ma las de scoala. A fost un zbucium interior de idei continuu , iar pana la urma am realizat ca pot face tot ce imi pun in minte si ca nu trebuie sa renunt la nimic. Mai mult, mi-am dat seama ca vreau sa profit de perioada asta, de scoala, de colegi, de  ceea ce imi ofera orasul si sa nu traiesc cu regrete apoi.

Inca din primavara mi-am indeplinit visul de a avea un Cannondale F29, iar pentru asta "Alin, multumesc tare tare mult !!". A fost momentul sa apara si in realitate, nu doar pe pereti :) Nu imi venea sa cred, cand ma intorceam spre casa cu ea in masina, ca am pus mana pe bicicleta pe care mi-o doream. Din pacate sau din fericire altcineva se bucura acum de ea, pentru ca urmeaza alte si alte vise.



Planul sportiv a fost cel mai important pentru mine in 2014, am reusit sa ma pregatesc cum mi-am propus in prima parte a anului. Ma bucur ca am ajuns din nou in Thassos, a 3-a oara consecutiv, pentru un cantonament de 4 zile, de data asta in cea mai buna forma si cu scule pe masura. A fost o experienta dintre cele mai frumoase.


Tot in 2014, dupa carte, am lansat si un film documentar de 2 ore despre "Un sezon de mountainbike" in care poti sa vezi, cam cum arata un an din viata mea. A fost vizualizat de peste 1000 de oameni. Te invit aici : 365 - Un sezon de mtb. Cred ca peste 20 de ani va valora incredibil de mult mai ales pentru personajele principale :) Multumesc tuturor care au contribuit, daca eram de unul singur, nu mai aveam la ce sa ne uitam acum.




Un an in care mi-am indeplinit vise, iar de altele am fost foarte aproape.

Poate cel mai mare obiectiv a fost sa fiu campion national la proba de marathon care era punctul meu forte, insa greselile m-au facut sa ratez si anul acesta tricoul. Din fericire titlul de campion national la amatori a fost castigat de colegul meu de echipa, Pantani, pe care il felicit pentru performanta. Cel putin sunt bucuros ca tricoul a ramas la echipa Racing Bike Pro :D. Cu toate astea ma bucur totusi ca am reusit sa obtin medalia de vicecampion la proba de XCO care aveam impresia ca e un punct mai slab al meu. Am fost foarte aproape aici, doar 1 minut si 40 de secunde ma desparteau de marele vis al meu. Greselile au costat si de data aceasta.

Nu regret nimic, sunt recunoscator pentru toate momentele. Aproape in fiecare weekend am fost la o competitie sau chiar 2, au fost weekenduri cu 2 medalii, cu 1 medalie sau cu mana in buzunar, dar m-am bucurat de fiecare data.
Am avut placerea sa particip din nou la un Triathlon, la care in ciuda lipsei de antrenament, am reusit o clasare in top 10 si astfel am incheiat un sir de 30 de competitii in 2014.

Acestea au fost:


1. Prima Pedala Arad - WBT
2. Probikers Oradea
3. Faget Marathon 
4. Thassos Road Cup
5. Thassos MTB Cup
6. Cozia MTB
7. Drumul Regelui
8. Pestera Romanesti MTB - WBT
9. Cheile Nerei MTB
10. Bike Sim

11. Arsenal Park - West Bike Tour
12. Gurasada - WBT
13. Tarcu Marathon - WBT
14. Baia Mare Marathon
15. Panorama Bike Tour
16. Moneasa Marathon
17. Cupa Concordia - WBT
18. Max Ausnit
19. Campionatul National XCO
20. Paltinish Stage Race 

21. Geiger MTB 
22. Racing Bike Pro Siria - WBT
23. Campionatul National XCM
24. Racing To the TOP - WBT
25. Deva MTB
26. Maratonul Olteniei
27. Petrosani Bike Challenge
28. Red Bull Moontime bike
29. Pietroasa MTB
30. Triathlonul Aradului



Din acest total, statisticile arata ca am urcat de 19 ori pe podium. Au fost cele mai multe competitii intr-un an de pana acum pentru mine, dar sper ca voi dobori acest record curand.
Tot in 2014, mi-am depasit emotiile si am tinut pentru prima oara un discurs in fata a peste 20 de oameni. A fost anul in care am bifat in sfarsit obiectivul de a incepe cursurile de dans si alte cateva obiective personale indeplinite :), iar cele care nu s-au realizat inseamna ca "nu sunt coapte" inca. La urma urmei nu poti sa le ai pe toate la 20 de ani, 21 scuze.

Sunt foarte recunoscator pentru tot ce s-a intamplat in acest an si abia astept sa vad ce va scoate 2015 din mine.

Cei care au fost alaturi de mine si au contribuit ca 2014 sa fie atat de frumos sunt :

Alin Neamtu - BNB.ro , multumita caruia cu totii avem ocazia sa rasfoim, la propriu, cartea "De la zero la campion", o putem citi, o putem admira si putem aplica ce scrie in ea pentru a avea rezultate pe bicicleta mult mult mai bune. Multumesc Alin !
Vezi aici despre ce e vorba - De la zero la...

Stefan Rogoz prin Racing Bike Shop- care a reusit nu doar sa mentina echipa ci a inchegat si un circuit de 10 Concursuri care au constituit cele 10 etape din West Bike Tour. Mai mult, Deva se bucura de un nou punct de desfacere Racing Bike Shop. Felicitari Stefan pentru tot ceea ce faci si iti  Multumesc pentru suportul acordat !

Isostar Romania - alaturi de mine timp de 3 ani consecutivi, imi furnizeaza produsele nutritive de care am nevoie pentru hidratare, energie si refacere, inainte, in timpul si dupa ce ma dau jos de pe bicicleta. Mai mult, anul asta am primit si o geanta cadou din partea lor, care ma ajuta si in timp ce calatoresc. Multumesc Nutrivita.ro !

Compressport are grija de picioarele mele, in special de refacerea muschilor si performanta lor in timpul cursei. Un parteneriat care functioneaza de 2 ani de zile. Multumesc pentru ca sunteti partenerii mei !

GoPro Romania - mi-a oferit accesoriile necesare pentru a filma documentarul "365 - Un sezon de mountainbike". Sunt convins ca vor urma lucruri interesante din aceasta colaborare mai ales pentru tine cel care ma citesti. Multumesc GoPro !

Multumesc baietilor de la Freerider.ro, a fost un real ajutor din partea lor, mare parte din report-urile dupa competitii le puteti urmari pe site-ul Freerider.

Un alt partener de baza a fost Bike Nature, care a avut grija sa nu imi lipseasca nimic din toate cele necesare pe bicicleta, de la scule si accesorii pana la echipament. Multumita BikeNature.ro nu mai am treaba cu penele multumita solutiei antipana de la ei, iar in cazul in care chiar tai cauciucul, capsulele cu CO2 ma ajuta sa remediez problema intr-un minut. Ochelarii Ryders sunt foarte placuti si ma protejeaza de muste, crengi si mai ales de noroi, de care am avut parte din plin in 2014, manusile ergonomice sunt foarte confortabile si nu mai am treaba cu ploaia de cand port jacheta de ploaie Northwave Manthy. Multumesc pentru toate acestea, Bike Nature !

Intr-un final multumesc si tuturor organizatorilor si voluntarilor care reusesc de fiecare data sa ne adune la start si ne ofera experiente deosebite pe trasee foarte frumoase din tara noastra. Imi doresc sa ajung la cat mai multe dintre ele. Ne bucuram cu totii de munca voastra, si pentru asta va multumim !

Un loc aparte in aceasta lista il ocupa Rica, alaturi de care am luat parte aproape la toate concursurile din lista. Multumesc Rikos, pentru tot !:)

si iti multumesc tie, ca ma citesti ! :)

Stai aproape, pentru ca urmeaza lucruri interesante.
Aproape zilnic ma poti urmari aici pe pagina de facebook : DOC unde iti stau la dispozitie cu informatii, sfaturi, articole, videoclipuri si ... restul gasesti tu acolo :)

Sper ca 2014 a fost un an extraordinar si pentru tine.
Numa' Bine iti doresc si planuri nesimtit de mari pentru 2015 !

PS.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu