simpleserggio.blogspot.com Web analytics

vineri, 9 mai 2014

Parteneri alaturi de mine in 2014

Sezonul de mountainbike 2014 a inceput deja de ceva timp, maine urmeaza a 6-a competitie.
Astazi vreau sa prezint si totodata sa adresez recunostinta mea  sponsorilor si noilor parteneri care sunt alaturi de mine in acest an si care au grija sa am cele necesare pentru o buna desfasurare a antrenamentelor si concursurilor la care particip.



Asadar, sunt bucuros si recunoscator sa incep acest sezon alaturi de Stefan Rogoz care imi ofera suportul de care am nevoie prin echipa Racing Bike Pro Merida, culori pe care le port la fiecare concurs si prin magazinul de unde ma aprovizionez cu cele necesare http://www.racingbikeshop.ro/





Multumesc Isostar Romania pentru ca are grija de nutritia mea sportiva oferindu-mi un discount la cele mai bune produse cu care ma alimentez cand sunt pe bicicleta, dar si dupa aceea, pentru o refacere mai rapida.

Produsele pe care le folosesc sunt :


  • shot-uri
  • gel-uri
  • pudra isotonica
  • batoane recovery
  • bidonul isostar
  • batoane energizante




Toate produsele le puteti gasi aici : nutrivita.ro sau pe pagina de facebook  Isostar


De asemenea in calitate de reprezentant Isostar, la concursurile la care particip ma puteti contacta pentru produse, numarul de telefon il puteti gasi pe pagina de facebook de mai sus.




Un alt brand pe care il reprezint si care va este tot mai cunoscut, este vorba de Compressport. Produsele de compresie (jambiere, quad-uri) ma scapa de nedoritele crampe din timpul concursurilor si imi faciliteaza refacerea dupa cursa. Un intreg review si mai multe despre calitatile acestor produse poti citi aici : De ce sunt importante produsele compressport ?



Si in acest an, GoPro este alaturi de mine prin magazinul importator oficial Xtrem video.ro. Go pro imi ofera accesoriile de care am nevoie pentru a filma la cea mai buna calitate in timpul activitatilor sportive de orice gen. De curand am finalizat unul din cele mai mari proiecte ale mele, se numeste " Un sezon de mtb" si este un film documentar filmat aproape in intregime cu o camera Gopro si este despre...exact ce spune titlul.

Trailerul il poti viziona aici : Trailer " Un sezon de mtb ", iar cat mai curand va fi public intregul film. Pentru toate acestea, multumesc :



Nu in ultimul rand, cel mai nou partener alaturi de mine in acest sezon este Ionut Iordache prin  magazinul www.bikenature.ro care imi ofera piesele, accesoriile si echipamentele de care am nevoie pentru intretinerea bicicletei si confortul meu.

Multumesc BikeNature !




Sunt bucuros sa reprezint si sa am asa parteneri alaturi. Le multumesc tuturor si ii asigur ca au facut cea mai buna alegere !

Multumesc si tie pentru ca ma citesti si iti doresc sa ai spor(t) in tot ce faci !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu