simpleserggio.blogspot.com Web analytics

duminică, 25 mai 2014

Hattrick la Pestera Romanesti

Cel mai frumos mod de a incununa acest weekend, printr-un hattrick: a 3-a victorie consecutiva, de data aceasta la Romanesti West Bike Tour.


Sunt bucuros ca pot sa scriu acum acest race-report dupa cursa de astazi, de obicei ajung acasa la 12 noaptea dupa un concurs. De data aceasta a fost unul aproape de casa si mai mult organizat de oameni dragi mie. Asadar, felicitam echipa organizatorica : Alin Rosu, Cosmin Rosu, Stefan Rogoz alaturi de toti oamenii care au luat parte la organizarea acestui concurs, aflat la prima editie, dar care consta in a 2-a etapa din circuitul West Bike Tour, mai multe detalii despre acest circuit puteti afla aici : West Bike tour.


Se pare ca noroiul s-a tinut scai de noi si la acest concurs, desi aveam sperante si planuri ca vom concura pe uscat dupa soarele din ultimele zile. Din pacate o ploaie puternica din ultimele zile a avut girja sa ude bine de tot traseul, dar asta nu a fost o problema asa mare.


Inca de la start, am vazut ca desi era umed, au fost destule urcari unde nu a fost nevoie sa ma dau jos si chiar imi placeau zonele de viteza cu balti si crengi pline cu apa care te racoreau.


In scurt timp eram ud leoarca, dar si in fruntea cursei si aveam de gand sa nu las noroiul sa imi stea in cale. Am reusit sa-l fentez pe iarba, mai pe margine, mai pe langa ea unde era lutos si am incheiat optimist primul tur. Insa odata ce am intrat in al doilea, am realizat ca cele peste 200 de roti care trecusera inainte, au avut un cuvant de spus in calitatea traseului, pe langa oboseala acumulata si noroiul pe lant. Am fost nevoit sa fac mai mult push-bike, iar urcarile din primul tur nu le mai urcam in sa, ci alergand pe langa bicicleta.


Pentru mine a fost o cursa solitara, la fel ca si la Cozia, inca de la inceput am reusit sa impun ritmul si am continuat de unul singur cei 40 de km cu o diferenta de nivel de aprox 1200 m.

Singurele probleme au fost chain-stuck si cam atat. Derapajele pe noroi au fost un deliciu cu adrenalina si emotii, iar trecerile prin rau au fost ca o oaza in desert pentru transmisia mea, apareau exact cand trebuia. Ar fi fost mult mai dificil sa termin cursa fara aceste sesiuni de "bike-wash".



Sunt bucuros ca am castigat, dupa 3 ore si 2 minute cu un avans de 5 minute fata de locul 2. Am reusit din nou sa umplem masina de premii, Rica reusind sa ocupe pozitia 2 la peste 40 de ani si locul 4 la general, iar George locul 3 la Elite.

Racing Bike Pro, pe langa echipa si magazinul si service-ul pe care il administreaza, continua acum un proiect ambitios si foarte prielnic pentru partea de vest a tarii prin acest maraton de maratoane.  Multumesc echipei si multumesc Isostar, Compressport si Bike Nature.

PS: Sunt convins ca 95 % dintre cei care au citit acest post pana aici, nu o sa imi citeasca cartea, nu o sa investeasca in ei prea mult, nu o sa faca ceva ca sa aiba alte rezultate, pentru ca e mai lejer asa. Si ii inteleg.  Insa daca tu faci parte din cei 5%, te invit sa imi citesti cartea : De la zero la campion !

Multumesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu