simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 27 august 2012

Spectator pe 2 roti la Geiger

Aleg  sa merg la Geiger anul asta, in timp ce eu eram la mare. O raceala mi-a cam stricat planurile, dar ma decid sa merg totusi. Vad si Bucurestiul, si pe Ana cu ocazia asta. Ma intalnesc si cu Dan si in cele din urma plec cu Zako din Bucuresti la Sibiu.

Ma trezesc in dimineata cu o febra si o stare incredibil de nasoala, si imi iau gandu de la a ma da macar pe traseu. Cu toate astea merg la start sa vad si eu atmosfera din postura de spectator. Chiar ca sunt bolnav, ma intalnesc cu o gramada si ma intreaba ce-i cu mine ? ce-am patit. Le explic si ei ma compatimesc, dar in gandul lor cred ca erau bucurosi ca ma vad doar in adidasi :))) (glumesc). Cu toate astea, aproape resemnat ca am venit la Sibiu degeaba si am pus si pe Rica sa imi aduca bike-ul si toate cele degeaba, cand imi dau seama ca si-a facut efectul paracetamolul ce il luasem cu vreo jumate de ora inainte. Ma tot pipaiam intr-una pe fata, pe gat sa vad daca mai am febra si constat ca ma simt bine, nici vorba sa ma bat pentru ceva, nici macar nu eram inscris, ci doar sa rulez putin.

Asa ca ma uit la ceas si vad ca mai sunt 10 minute pana la start, iau cheia de la masina lu Rica si fug repede sa ma echipez. Parca as fi spider-man in misiune. Constat ca am roata dezumflata, fac repede rost de o pompa, mai stau putin si aud 10, 9,8,7...go !

Ma infiltrez in coloana si ma amuza reactiile unora: " ma parca erai in blugi acu 2 minute ?"  Salut pe toata lumea, imi recuperez pompa pierduta la Banat, chiar in timp ce pedalam la Geiger. Multumesc ET ! Mai departe imi vad de plimbarea mea, savurand traseul. Aflu din nou cum e sa fii in coada plutonului, unde lumea se inghesuie, se dau jos la orice panta care pare doar putin periculoasa, ma incurca dar ma conformez si eu si ma bucur ca sunt acolo :) Iau si o tranta, din cauza ca un tip din fata mea a franat intr-o curba si ca sa il evit am intrat in sant. Doar o mica julitura, o nimica toata. Ma prinde Alex Fodor si imi spune ca si el a luat o tranta deja. Merg mai departe si vine o portiune valurita unde ma dau pe o trambulina si ma arunca atat de tare incat merg vreo 10 metri doar pe roata de fata, super emotie ! :)) Mai departe, urc spre magura cu Alex si Marius din timisoara , ma intalnesc cu mai multi, Alin din pitesti, Egon. Ajung aproape de varf si ma opresc vreo 5 minute sa-l astept pe Rica. In cele din urma vine si plecam impreuna, nu dureaza mult si el cum era turat, ma lasa in urma, iar eu nu-mi mai gasesc chefu sa trag. eram lenes. Ma ratacesc putin dupa care ma bucur de coborarea printre brazi. In cele din urma dau in soseaua cu Rasinari si ma intorc inapoi spre Sibiu, nu mai aveam chef de nicio urcare.

Cam asta a fost experienta mea la Geiger de anul asta, sper ca voi fi mai pregatit la anul. Momentan ma recuperez cu raceala si vom vedea la ce concursuri mai mergem :) vreo sugestie ?

2 comentarii: