simpleserggio.blogspot.com Web analytics

duminică, 15 aprilie 2012

Salcano MTB Cup 2012 Serbia

Nu prea m-am grabit sa postez despre aceste 2 curse deoarece nu am fost tocmai multumit, dar asta e,trebuie sa te impaci si cu esecuri. Ai nevoie de ele pentru a avea succes. Au fost primele curse din an, primele la categoria >18 si in acelasi timp, categoria Elite.
Sa incep cu Salcano Cup, care a avut loc la Novi Sad in Serbia. Un loc frumos unde nu am mai fost, am fost surprins sa vad un oras placut si civilizat cu o plaja ca in Palm Beach. Pentru cei care nu stiu, chiar prin Novi Sad trece "Le Danube".


Cat despre concurs, am ajuns vineri impreuna cu echipa. Ne-am echipat si dupa ce am schimbat urechea rupta de la schimbator am dat o fuga pe traseu, care s-a dovedit a fi unul placut, nu foarte dificil si nici deosebit de tehnic. Partile care necesitau cea mai mare atentie erau 2 coborari in S-uri stranse si abrupte, pe langa copaci, in rest mult plat si o urcare lunga.


Aproape uitasem care e pulsu si ritmul de la XCO, dar mi-am adus imediat aminte dupa start. Dupa prima tura ne-am format un grup de 3 care ma cam incurcau pe coborari, unde am reusit sa recuperez vreo 2 pozitii.


In cele din urma dupa 4 ture cu diferenta de nivel pe tur 250 am terminat pe locul 28 din 35 de sportivi din tari ca Turcia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Serbia,Bosnia, Muntenegru, Macedonia si team.marossport.ro singurii reprezentanti din Romania.



Tin sa ii felicit pe colegi care s-au descurcat mai bine: Vlad locul 22, Tudor 20 si cel mai bine clasat dintre noi Elisei locul 18 destul de aproape de puncte (15). Felicitari si multumiri Maros Team.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu