simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 10 octombrie 2011

Prima zapada la nationale.

Asa cum spuneam in postarea anterioara, cu usoara nostalgie, week-endul acesta s-a incheiat oficial sezonul competitional de mtb 2011 pentru mine. Odata cu incheierea sezonului, am prins si prima ninsoare. Ieri participam impreuna cu George la nationalele de maraton, organizate la Campul Cetatii, langa Sovata.

Pentru mine au fost 2 ture a cate 33 de km, cu o diferenta totala de nivel de aproximativ 1500 m. Unul din cele mai usoare trasee pe care am mers, foarte favorabil soselarilor. Chiar si asa, a fost unul din cele mai dure concursuri la care am fost. Cel mai puternic adversar pentru toti dintre noi, a fost chiar Frigul. Temperatura scazuta si ploaia usoara au fost ingredientele care ne-au facut viata mai grea.



Dupa o urcare de 17 km, in varf te astepta ninsoare si 0 grade, iar apoi o coborare de 15 km unde daca nu erai echipat corespunzator, puteai avea mari probleme. In cazul meu, ar fi fost primul abandon, daca Georgianu' nu m-ar fi avertizat ce ma astepta. Chiar inainte de plecare, in fata blocului a insistat sa-mi iau echipament lung si manusi. Am tratat putin superficial, dar l-am ascultat, ca apoi in timpul cursei sa-i multumesc in gand din minut in minut. Nu se stie ce se intampla cu mine, daca nu era el sa-mi spuna. Nu-i mai multumesc , ca s-a saturat si el, dar il felicit pentru ca el este noul Vicecampion la categoria U23.


Inainte de cursa, imi spusese:" Ba zapada, fi atent ! Tre' sa ne intoarcem acas' cu minim o medalie". Cum asta, nici noi nu stiam, caci adversari seriosi s-au aratat la ambele categorii. El a avut de furca cu Stancu, Tintea, Grosu si altii. Iar eu cu aceiasi adversari de la nationalele de XCO , Geiger, Maros si Banat care au reusit si de data asta sa completeze podiumul. Dupa 2 saptamani de pauza, una de nevoie, iar alta din cauza racelii, am reusit totusi sa obtin locul 4 pe un traseu care nu m-a avantajat deloc. George a "scapat turma" si astfel ne-am indeplinit scopul. Desi dupa asa ger, cred ca ne-ar fi fost mai cald cu 2 medalii la gat (ca n-aveam fulare:). Asta e, ne pregatim mai bine si lupta continua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu