simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 24 octombrie 2011

Ultima cursa din an



Duminica trecuta am participat la Aliencycling Maraton, de la Zalau, unde am "sarbatorit" sfarsitul sezonului, dar nu cu sampanie si vin, ci cu Coldrex si ACC, pentru ca drept consecinte a virozelor din ultima vreme, eu si George am cazut prada racelii.
Asta a fost si cauza caruia ne-am mutat la 30 km de la 50, ne-am gandit ca din 2 rele, cea mai mica e mai ok.
Cand sunteti raciti, NU concurati ! Sunt cateva consecinte nu prea convenabile, daca nu ascultati de medic.



Cu toate astea nu m-am putut abtine, iar dupa start am ramas o perioada cu cei fruntasi, dupa care constrans de puls, care nu scadea sub 200, a trebuit sa o las mai moale. M-a uimit si pe mine pulsul asta, dar cred ca e rezultatul neantrenamentului de o luna si a racelii.


De aici in colo, restul cursei m-am luptat cu pulsul sa-l tin tot mai jos in timp ce admiram peisajele superbe, ale unei zile de octombrie in elementul ei : cu covorul tipic multicolor peste radacinile ude, cu ceata din varf care te trimitea direct intr-o lume de basm si in acelasi timp simteai racoarea.


A fost un concurs frumos, a meritat sa mergem pana la Zalau , desi seara dinainte cam regretam, si drum lung si traseu scurt, si racit, ce caut eu aici ?



Cu toate acestea, cazarea impecabila la Vila President (recomand), masa copioasa la King, traseul deosebit si organizatorii caldurosi au avut grija sa avem parte de o sedere placuta.
La concurs am obtinut locul 2, cu un puls mediu de speriat, 188 desi nu am fortat aproape deloc.


Acum imi refac fortele si cat de curand voi incepe antrenamentul pentru sezonul viitor.
La final un videoclip de la start.(ca sa nu va plictisiti dati direct la minutul 9 ). Toate cele bune si sa fiti cat de cuminti vreti voi ! Arrivederci !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu