simpleserggio.blogspot.com Web analytics

marți, 19 iulie 2011

(2 in 1) DHS si Nationale.

Weekend-ul asta a fost unul plin competitional , si desi cea mai mare importanta o aveau Nationalele de XCO mi-am facut calculele bine de tot si am reusit sa ajung si la DHS unde am participat la proba scurta de 30 km.



Asadar, sambata 16 iulie impreuna cu baietii de la Bikeattack Resita, ne-am indreptat inspre castelul Corvin pentru a lua startul la DHS marathon. Dupa ce au luat startul cei de la 80 si 50 m-am asezat si eu la start. M-am trezit cam tarziu dar totusi mi-am facut loc pana in prima linie, iar dupa start pe prima portiune am dus lejer trena.



Apoi datorita marcarii gresite a traseului s-a schimbat ierarhia si am cazut peste 10 pozitii. Am mai recuperat vreo 5 si am continuat urmarirea primilor. Cand la un moment dat, aproape de tunelul de 800 m, ma trezesc cu Pufi de la DHS ca vine din fata, gresisera traseul si ei. Am intrat impreuna cu Pufi in tunel primii, eu avand frontala si astfel ne-am descurcat, altfel cred ca mergeam din perete in perete pana la luminita.

De aici in colo a inceput portiunea mai urata din traseu. O portiune de 1-2 km pe traverse sau urme de traverse care te zguduiau suficient cat sa-ti simti ficatul ca face hora cu restul organelor + o durere de spate.Aici s-au distantat baietii, am mai fost depasit de Gergo care ulterior a gresit incadrarea la final



si astfel am terminat pe locul 2 din nou la categoria 18-29, desi eu inca am 17 ani si aveam planificat abea de anul viitor sa intru la seniori.

Dar ne descurcam si asa.

Am ratat premierea pentru ca imediat dupa finish am plecat sa prind trenul de Sibiu sa apuc sa vad deosebitul traseu de la nationale. Aici tin sa multumesc tatalui lui Gil fara de care nu ar fi fost posibil acest lucru.




Am urcat in tren exact cum am ajuns la finis, atat ca am avut putin ragaz sa ma curat putin la o tasnitoare. Dupa ce am ajuns la Sibiu la scurt timp a inceput ploaia torentiala si incepeam sa regret ca m-am straduit atat sa ajung la nationale. M-au pescuit apoi baietii de la Maros si am fost cu totii surprinsi si bucurosi sa vedem ca sus la Paltinis era complet uscat, iar traseul intact.

Am apucat pana seara sa dau si eu 2 ture pe traseu si sa ma minunez de traseul Elitelor. Mie ciuda ca nu am avut destul sange unde trebuie, ca sa fi facut si eu o tura pe traseul ala :D Sa parcurgi traseul acela trebuie inclus la "100 de lucruri care trebuie sa le faci inainte sa mori". Sper sa mai ajung odata pe la Paltinis anul asta, dupa Geiger.

Dupa 2 mese copioase si un somn pe masura, duminica m-am echipat si am luat startul la nationalele de XCO, iar daca anul trecut am obtinut titlul de campion national la amatori, anul asta am avansat la categoria Juniori legitimati unde m-am batut cu cei mai tari juniori din tara.

A fost un start rapid, cu toate astea am reusit sa ma incadrez al cincilea pe prima urcare, fiind depasit ulterior de Attila si inca un junior si asta a fost ordinea in toate cele 4 tururi.



Am pierdut destul de mult timp intr-o portiune unde majoritatea au ales coborarea periculoasa iar eu S-urile mai usoare pentru ca nu stiam ca putem trece si pe acolo, iar cu o zi inainte nu exersasem deloc coborarea.

Regret ca nu am abordat strategia care trebuia, eu am cam uitat ce inseamna XCO-ul, fiind obisnuit sa fiu mai econom ca la maratoane, pe cand la XCO timp de 1 ora ii dai pana nu mai poti sa respiri.
Asta este. Am mai invatat ceva, pacat ca nu voi mai participa niciodata la nationale, junior fiind. A fost ultimul tren. Felicitari primilor 3 Cristi , Vlad si Ionut care au facut o cursa foarte buna. 
A fost cel mai frumos traseu de XCO pe care m-am dat, jumate din "cel mai tehnic din tara" :)) deoarece juniorii nu au parcus acelasi traseu cu Elitele.

Am facut si un colaj cu imagini din traseul elitelor unde am incercat sa surprind cele mai tehnice portiuni. Daca va uitati atent in aproape toate pozele sportivii stau in spatele seilor.



Nu stiu exact ce s-a mai intamplat in fata dar rezultatele arata ca am obtinut locul 6 la 8 minute de locul 1.
Urmeaza un weekend liber, iar daca nu ne vedem la Brasov (asta depinde de organizatori), urmeaza apoi o luna plina de concursuri.

Va astept la Garana pe 7 august !  Inscrieti-va online sa fiti sigur ca aveti locul rezervat. Anul asta asteptam in jur de 400 de participanti.

Asa ca bafta la antrenament, lant intins si sa ne vedem cu bine ! V-am pupat !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu