simpleserggio.blogspot.com Web analytics

duminică, 22 februarie 2015

De ce imi place atat de mult Mountainbiking-ul ?



In timp ce ma uitam astazi la cateva videoclipuri, am realizat, de fapt mi-am adus aminte, ca imi place totul la sportul asta. Incepand cu echipamentul complet de la pantofii pana la casca si ochelari. Iubesc bicicletele, sunt frumoase, sunt profi si te fac sa te simti excelent pe ele.

Imi place ca ajungi usor si repede cu bicicleta in locuri in care n-ai avea altcumva acces.

Imi plac oamenii care practica sportul asta pentru ca au o mentalitate, o energie si un stil de viata foarte fain. Calatoresc mereu, sunt foarte prietenosi, nimic nu li se pare imposibil si arata bine, sunt sanatosi.

Imi place modul in care construiesti forma sportiva ca sa ai rezultate. E totul gandit, strategic, progresiv, ca o constructie. Dezvolti cateva abilititati pe care apoi le folosesti impreuna. Imi place mersul la sala si oboseala de dupa, imi place inotul, alergatul, pana si ski-ul la deal, iar toate activitatile astea doar te pregatesc pentru mersul pe bicicleta. Imi place orice fel de antrenamentele, lungi, scurte, intense.

Imi place sa merg la competitii, n-am nicio problema sa ma scol la 5 dimineata cand stiu ca merg la un concurs, imi plac oamenii care ii intalnesc acolo, imi place tot ritualul de cand te trezesti si pana ajungi la linia de start, iar acolo imi plac emotiile pe care le ai cand auzi numaratoarea inversa. E interesant cum se schimba lucrurile intr-o competitie. Imi place toata psihologia sportiva din spate de care ai nevoie sau pe care o dezvolti, daca esti putin atent.

Imi place cand ies pe podium si imi place satisfactia cand stii ca tot ce ai facut de la inceputul anului a avut un sens.

Sper sa nu te molipsesc prea tare. :)


2 comentarii:

  1. Stimați investitori / Candidați financiare.

    Suntem un privat inregistrat Investitori / împrumut Creditor, Ai nevoie de asistență financiară? Ești în mizerie financiară sau datorii? Noi oferim împrumut la o rată a dobânzii de 3% la 1 an la 30 de ani de rambursare perioadă de durată pentru individuale și companiile care au nevoie de asistență financiară și la orice parte a world.We da împrumuturi variind de la 5.000 $ la $ suma de 500.000.000, MONEDE: USD, CAD, KWD, OMR, SGD, RUB, GBP, AUD, MYR, ZAR, IDR, UAH, PHP, credite MUR, EURO.Our sunt bine asigurate pentru securitate maximă este prioritatea noastră, Pierdeti dormi noaptea îngrijorătoare cum să obțineți un creditor de împrumut legit? Ești în sărăcie? Ai nevoie de asistență financiară (împrumut) pentru a stabili-o afacere? Noi vă putem ajuta financiar.

    Interesate individuale sau societățile ar trebui să ne contactați prin: E-mail: {mary.judy555@gmail.com}

    Numele complet:
    Suma necesară:
    Durata de împrumut:
    Scopul creditului:
    Numar de contact:
    Țară:
    Stat:
    Sex:
    Salutari

    a dvs. în Serviciu,
    Mrs.Mary Judy
    E-mail: mary.judy555@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mărturie CUM ai primit un împrumut de la o companie de împrumut GENUINE săptămâna trecută.

    Sunt Danny Meister după nume. Eu locuiesc în Statele Unite ale Americii, vreau să folosesc acest mediu pentru a alerta toți solicitanții de împrumut să fie foarte atenți, pentru că există fraude peste tot. Acum luni am fost tensionat financiar, și din cauza disperării mele am fost furat de către mai mulți creditori online. Am pierdut aproape speranță până când un prieten ma trimis la un creditor foarte de încredere numit Doamna Maria Judy, care mi-a împrumutat un împrumut fără garanții de $ 150,000.00 de dolari în ultima săptămână 7 ore, fără nici un fel de stres. În cazul în care aveți nevoie de orice tip de împrumut, ei contactați prin e-mail: mary.judy555@gmail.com

    RăspundețiȘtergere