simpleserggio.blogspot.com Web analytics

marți, 5 noiembrie 2013

Metal Enduro Resita

Bike Attack Resita, ne arata din nou ca sunt o echipa care fac lucrurile sa se intample. Dupa 7 editii de Banat Mountainbike Maraton, ultima creatie este primul concurs de Enduro din Romania. Banatu-i funcea din nou !

Nu puteam sa lipsesc de la acest eveniment avand in vedere ca s-a desfasurat prin locurile in care ma antrenez vara. Chiar daca nu ma descurc asa bine la vale, lucru care s-a si vazut, prea mult nu m-a ajutat nici bicicleta, care este un frumos hardtail Focus Raven Expert, dar am fost prezent si am reprezentat Resita la acest concurs printre celelalte orase. Au fost concurenti veniti din : Sibiu, Brasov, Baia Mare, Timisoara, Arad si nu mai stiu.




Pentru ca a fost prima participare la un concurs de acest tip, m-am gandit ca ar fi bine sa fiu echipat corespunzator, astfel "chimesa" nu a lipsit din echipament, decat dupa ce mi-am dat seama ca ma incurca la deal.

Traseul a constat in 4 probe speciale, iar intre aceste probe, au fost intercalati timpi de transfer in care trebuia sa ajungi dintr-un punct in altul. Din fiecare punct, se dadea start-ul la 1 minut diferenta intre rideri.
Traseele au fost care mai de care alese : bolovani, poteci single-trail, curbe stranse, ace de par, saritori, santuri si coborari ceva mai periculoase care cred ca au fost cireasa de pe tort pentru cei mai experimentati.


Ghinionul nu m-a ocolit nici de data asta. S-a prezentat sub forma unei pene in primii 50 de metrii. Am inceput cu stangul, iar timpul pierdut nu am reusit sa il mai recuperez. Deja mi-am facut un mic obicei din rezultate slabe. Am obtinut din nou locul 46, la fel ca si la RedBull in urma cu cateva saptamani. Chiar si asa, sunt recunoscator ca am incheiat cu bine concursul cu nr 21 anul acesta alaturi de cei mai buni rideri de downhill/ enduro.

Felicitari oamenilor care s-au ocupat ca acest concurs sa fie organizat si care au lasat 63 de oameni multumiti si cu zambetul pe buze, dupa primul concurs Enduro !




Last edit: Mai jos puteti urmari videoclipul , e gata ! ENJOY !



metal from Paraschivu Sergiu on Vimeo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu