simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 9 septembrie 2013

Arad Bike Race !

Ieri am participat pentru a 2-a oara la concursul organizat de echipa din care fac parte : Cupa Racing Bike Pro. Daca anul trecut nu eram intr-o forma prea buna anul acesta am ales proba cea mai grea: 51 de km, nivelul 1.

Inca de la start am reusit impreuna cu colegul meu Pantani sa ne distantam de restul si sa prindem avans fugarindu-ne pana aproape de final.
Traseul mult mai frumos decat anul trecut, de viteza si foarte bine marcat.


Intr-un final am obtinut locul 2 dupa o lupta cot la cot cu Pantani pana in ultimii 10 km.
Un rezultat frumos care nu poate decat sa ma surprinda placut.
Felicit colegii de echipa care au organizat din nou aceasta competitie. In special multumiri lui Stefan Rogoz care a facut ca totul sa fie posibil.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu