simpleserggio.blogspot.com Web analytics

vineri, 16 august 2013

Povestea continua la Garana !

Cel mai mare regret al meu, in materie de concursuri, anul acesta, este lipsa BMM din calendar. A fost ca o lovitura pentru ca e cel mai de suflet maraton. E ca la fete: a fost primul ! Si mai mult, n-a fost editie fara podium, asa ca multumita circumstantelor am ales sa continuam aceasta traditie a "podiumurilor" astfel ca week-endul trecut am luat startul la Garana XCO, unde am ocupat locul 2 dupa o lupta interesanta cu Crista Daniel si Pantani.



Pe scurt, un traseu cu multa iarba, hop-uri, slalom printre musuroaie, 2-3 mlastini, push-bike si urcari la limita. A fost interesant si ca de obicei, oricand imi face MARE placere sa merg la garana. Am avut parte de o zona superba, o primire deosebit de calduroasa din partea domnului Mitroi Adrian intr-o atmosfera cum numai la noi la Brebu poti gasi.

Felicitam echipa organizatorica, care a reusit sa organizeze acest concurs pe ultima sute de metrii si pentru ca a reusit sa adune o mana de oameni intr-o asa zona deosebita.



Noi ne vedem la Geiger peste 2 zile ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu