simpleserggio.blogspot.com Web analytics

joi, 27 septembrie 2012

Despre principii.

Care sunt principiile voastre ? As fi curios sa le aflu intr-un comentariu mai jos. Principiile fiind acele fraze care va ajuta in anumite situatii sau la care va ganditi inainte de  a actiona.

Mult timp unul din favoritele mele era "Daca nu eu atunci cine? Daca nu acum atunci cand? etc" , avea efect atunci cand aveam nevoie de curaj sa fac ceva imediat (aici stim toti momentul ala cand te uiti la o tipa si nu-ti gasesti tupeul sa spui Buna !) sau momente cand incercam sa-mi planific o chestie.cum ar fi orice vis, gen salt cu parasuta.

Am fost ieri la mall unde am vizionat un film, nu prea bun ce-i drept. Sa nu aveti prea des incredere in propunerile fetelor, dar m-am gandit sa incerc ceva la intamplare. Nu regret pentru ca dupa film am ramas cu o propozitie :" Asta-i tot ce poti?". Un pincipiu care mi se potriveste in mai multe momente , cu oameni, tot timpul.

Ideea era ca, atunci cand ajungi la finalul vietii, te intrebi: am facut oare tot ce am putut sa fiu un om deosebit ? un elev, un fiu, un mentor, un biker, si aici poti pune orice vrei tu. Ai facut orice chestie pe care o aveai de facut cu toata inima, cum spune tatal meu. E un principiu care te motiveaza putin sa faci orice lucru incepand de cand te scoli din pat pana seara , sa faci totul cat poti mai bine.

Cateva dintre celelalte, poate va ramane vreunul in minte:

"De ce sa fii un om obisnuit, cand poti sa fii un om extraordinar!"

"Solutia unei vieti cu satisfactii, nu este comoditatea"

"Un om cand vrea ceva cauta o solutie, cand nu vrea cauta o scuza !"

"POTI !" - a fost declarat cel mai scurt cuvant motivant.

Cam astea sunt, cand imi amintesc mai completez lista,

O seara placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu