simpleserggio.blogspot.com Web analytics

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Trageti cortina: Incepe Balul !

Balul bobocilor din Colegiul National Traian Lalescu a avut loc ieri.
La acest spectacol ai sansa sa participi de 2 ori in liceu, Balul bobocilor cls 9 respectiv Balul gascanilor cls 12. Unii participa doar la boboci, altii n-au tupeu atunci si prind curaj abea in a 12-a, iar altii spun " da ce, n-am alta treaba ?". E adevarat, suntem ocupati.

Am participat si eu, fara ezitari, eram hotarat. Nu vroiam sa am regretul asta. E cel mai urat lucru, sa traiesti cu regrete: ca n-am facut aia, ca daca faceam aia, pff ce fraier am fost. Nu va iertati nimic ! Faceti tot ce se poate.


Partenera mea ? e roscata, o cheama Paula si nu face pudding bun de savurat.
Acesta a fost videoclipul nostru de prezentare:



 Au urmat apoi proba cu intrebari si proba de talent. Aici impreuna cu 3 colege am realizat un buletin de stiri haios din liceul nostru.
Eu am prezentat stirile din sport. Aveam mai multe idei, poate nu chiar cele mai bune, dar in cele din urma a trebuit sa rezum totul la o singura stire :




dupa care l-am ajutat pe Orlando la piesa de teatru Aspirina si Piramidonul care o puteti vedea in original la linkul urmator :http://www.youtube.com/watch?v=GkytqOo9CJ8

Dupa aceste probe nu foarte solicitante, am fost desemnat mister popularitate.
A fost un bonus, scopul fiind sa ma simt bine si sa-mi fac amintiri frumoase, ceea ce l-am indeplinit inainte ca balul sa inceapa macar. E frumos sa auzi sala cum urla si aplauda datorita tie. Ii admir pe artisti pentru asta.

Inca nu am vazut filmarea cu intreg balul, dar cred ca a iesit ceva, desi mie nu mi s-a parut bine pus la punct. Dar a fost frumos si in final sugerez oricarui licean, sa participe macar odata la bal ! Dupa ce va trece balul iti vei da seama ca a meritat fiecare secunda de stres, de momente in care te culci la 2, de momente in care nu-ti ies lucrurile asa cum vroiai si nu esti singur, mai ai si altii cu tine carora le e frig, de exemplu :)).

De asemenea si Paula a iesit "miss popularity". A fost deosebita si ma bucur ca am participat alaturi de ea.
A fost frumos.



Cortina va rog !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu