simpleserggio.blogspot.com Web analytics

miercuri, 7 septembrie 2011

TransAlpina.

De sfarsit de vacanta, m-am gandit sa-mi prepar iarasi o saptamana plina. E cam mult de povestit si voi imparti in 3 articole.
Am inceput cu week-endul acela care era liber (26-27), am tras o fuga pana pe TransAlpina, ca tot imi doream si nu am avut ocazia la Ranca.Sa testam si noi cea mai inalta sosea din Romania. Am fost impreuna cu Dani, care e foarte entuziasmat ca poate din nou sa pedaleze, si o sa poata si mai mult, la anul avem planuri mari. Bob si Misu au completat trupa, ei oscilau intre Transfagarasan si Transalpina, pana la urma i-am convins ca au mai multe de vazut pe Transalpina si ca e mult mai frumos, plus ca urma sa ne intalnim cu Georgianul' care e de-al locului.


Asadar, am dat bitele jos in Novaci iar de acolo: "Pi cai!". Bineinteles ca nu ne-am putut abtine sa nu ne alergam putin. La un moment dat cand trageam un pic mai tare, vine Dani din spate sprintand si zice : "Doamne, ce bine ii", ca unu caruia ii place cola si n-a baut de mult timp. E pasionat baiatu, tocmai asta o sa-l aduca inapoi in forma maxima. Pasiunea, ceea ce altii au uitat si alearga dupa premii.


Dupa ce m-am oprit cu George la o vorba, pana in parcare sus am dus o cursa de urmarire, pe serpentine si pante care te fac sa vrei mai mult de la tine.


La Ranca e frumos ! Merita sa ajungeti pe acolo, inca e virgin. Multi stiu doar de Trans, pentru ca au auzit ca alearga aia de la TopGear pe acolo si mai e faimosul Balea, dar la Ranca e chiar magic, cerul la apus te fura. E asa cum vedeti in filme.


In prima zi am mers doar pana sus in Pasul Urdele care se afla la 2145 m, iar de acolo datorita conditiilor neprielnice pentru coborare, ne-am imbarcat . Era asa frig ca in 5 minute am fost in masina, imbracati si cu bitele puse. A fost destul pentru prima zi: 30 km, cam 1700 diferenta de nivel.
Am dormit la cort, iar a 2-a zi, am urcat iarasi pana sus, dar pe partea cealalta. Am ajuns la peste 2200.


Si pe partea cealalta am avut parte de aceleasi serpentine unice. In timp de urcam, am prins din urma 2 cicloturisti, care erau din Anglia, mi-au spus ca sunt de o saptamana in RO si ca au fost si pe Transfagarasan. Mi-am mai exersat putin engleza mea de bastina cu ei dupa care mi-am luat ramas bun,si mi-am cotinuat urcarea aspra iarasi in urmarirea lui Dani.

Ajunsi in varf, baietii s-au pus sa se odihneasca, iar eu nu ma multumeam cu nici 20 km, pai ce antrenament e asta? asa ca am urcat pana pe un varf mai apropiat, unde am cunoscut si 2 persoane carora le multumesc pentru poza.


De aici pana jos, am facut slalom printre masini dupa care ne-am luat calabalacu' si am fugit la o pizza foarte buna in Hateg, iar de acolo, cu burta plina, pana acasa nu a fost mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu