simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 22 august 2011

Un weekend deosebit.

Ingrediente:2 concursuri,2 podiumuri,o baie in lacul Vidraru, tiroliana, oameni pe care ma bucur ca i-am cunoscut si alte mici picanterii.

Sa povestim. Am plecat de vineri dimineata spre Dracula Bike Fest. 7 ore pe drum, din care 4 in IC, ador sa calatoresc cu asa trenuri. Am ajuns pe la 4 in Arges unde am mancat si am luat-o la pedala spre Capataneni  ultimul sat pana la Barajul Vidraru unde am gasit cazare la pret foarte bun si am ramas peste noapte. A 2-a zi m-am intalnit cu Vanesa care a fost draguta si m-a luat cu ea spre locul unde urma sa se desfasoare Dracula Bike Fest de care am auzit tot de la ea. Iti multumesc !



Concursul a inceput la ora 12 si consta in 18 km pe drum forestier, asa cum ne place. 9 km dus si 9 inapoi pe acelasi drum. Trebuia sa ai grija la intoarcere sa nu te ciocnesti cu ceilalti, dar era avantaj ca stiai cam unde se afla rivalii. Am ajuns dupa 9 km al doilea, dupa Basso, iar la final am terminat pe locul 3 fiind devansat de Andrei de la Sponser, dar terminand pe locul 1 la 16-25 in 45 de minute.



Dupa concurs, nu puteam sa plec fara sa fac baie in Vidraru, daca tot am batut atata drum. Nu ? Apa a fost perfecta. A urmat premierea si o mamaliguta foarte buna.

Ne-am luat talpasita si am fugit spre Sibiu pe Trans. Aici privelistea a fost...., nu va mai zic ca stiti. Ne-am oprit in varf putin timp, suficient cat sa ma dau si cu tiroliana pe anul asta. Sincer nu-i cine stie ce, cum ziceam, mai tare e senzatia cand sari de la 3-4 m in apa.



Spre seara, m-am intalnit cu colegii din echipa, la start si am inoptat impreuna in Rasinari.

Duminica dimineata impreuna ne-am asezat la start, colegii mei Elisei, Tudor, Nicu si Zaco la cel mai dur traseu de maraton din tara, iar eu alaturi de tovarasii mei de la nationale, peste 7 la numar mai exact 31 de juniori am luat startul la semimaratonul Geiger Mtb Challenge.



Mi-am facut bine temele, si cu toate ca in urma cu o zi participasem la un concurs, ce-i drept mic, dar deloc usor, la Geiger m-am simtit foarte bine. Dupa incalzirea de 5 km si startul real, am reusit sa ma tin de pluton pana la intrarea pe offroad, de unde am continuat impreuna cu Maus pana pe prima urcare cand ne-a prins din spate Ciocan si Pantani.



Am ramas putin in urma, l-am incurcat putin pe Pantanii pe unele "gaturi" din acelea abrupte. M-o fi injurat putin :) Apoi m-am incalzit bine, si mi-am amintit de simpatia mea pentru urcari si ca in 2009 tot pe urcarea aia am depasit peste 20 de oameni. Astfel mi-am impus un ritm bun, si am inceput sa recuperez. Nu am ajuns la 20 iarasi, dar 4-5 au fost destui. L-am prins pe Maus, pe Alex si pe Vlad si apoi mi-am facut de cap pe o urcare superba intr-o padure de conifere, in unele locuri curata ca lacrima, in altele tehnica cu bolovani ascutiti. Spre finalul urcarii speram sa mai prind pe cineva, in spate nu mai era nimeni. Dupa cateva minute, ma aflam langa un grup de 4 oameni printre care 2 tipi care nu ii cunoasteam, impreuna cu Vlad Dinu si Ionut. Am ajuns toti la zona de push-bike iar acolo primii 2 s-au distantat putin, eu avand probleme cu poteca foarte ingusta. Apoi cand ne-am pus iarasi pe bicla, am vazut ca in fata noastra se afla si Vlad Bogdan care venea dupa o saptamana de velodrom si 2 medalii de aur. Bravo !



Cand a inceput coborarea deja se distantasera. In fata noastra era o coborare care a cuprins tot ce se putea: viteza, coborare prin padure, coborare pe pietris, pe bolovani, abrupta, tehnica. Tot ce vrei. Dupa coborare, unde m-am dat jos de vreo 3 ori au mai urmat portiuni valurite. Pe final m-a prins si Robi care am vazut ca pana la final a mai recuperat vreo 2 pozitii. A fost si ziua lui, La multi ani "Robike" !. Ultimii 5 km au fost iarasi interesanti, dar stiam ca ultimii 5 sunt cei mai grei, iar cand am intors capul in spate, am aflat si de ce.



In urmarirea mea se afla Pantani, "rivalul" meu si totodata un prieten deosebit, care anul trecut la fiecare cursa la care mergeam o bucata impreuna, pe ultimii 2-3 km din cursa ma lasa in urma. Asa ca, aveam o datorie de platit. M-am furisat prin padurea de "submarin" (sub arini), peste cioturi, prin noroaie si poteci netede, pe sub poduri si am terminat la 10 secunde in fata lui dupa 50 de km, in 2 ore 52 la 9 minute de Cristi si 13 de Edi pe pozitia 3 dupa Ionut si Cristi care a facut o cursa excelenta.(medie  19,3 ??).



Sunt bucuros, si pot spune despre acest concurs, la care nu am mai fost de 2 ani atunci cand am participat pentru prima oara, ca este cel mai frumos concurs la care am participat anul asta, fara dar si poate, m-a impresionat placut.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu