simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 15 august 2011

Pe 2 la TransAlpin maraton.

Iar pe 2. I-am furat locul lui George. "Mereu pe locul 2".Interesant faptul ca la fiecare concurs de anul asta la care am iesit pe pozitia secunda, pe locul 1 a fost mereu alta persoana. Ma intreb, daca ne vom intalni toti ce va iesi ? Vedem we viitor la Geiger.



Asadar, ieri participam la TransAlpin Maraton, aflat la prima editie.Am mers o gasca formata din 3 oameni: Marius Ianu, Dan Lupsa si eu. Nu am avut mari asteptari fiind organizat pentru prima oara. Dan, inca cu o seara inainte ne avertiza: "sa va pregatiti de discovery aici", cand am vazut cu totii cum e marcat. Spray pe pietre si copaci asa se prezenta marcajul.
Sambata ne-am plimbat prin statiune, am mers putin pe traseu. Dan a urcat pana sus in pas unde l-a prins si ploaia, iar eu cu Marius am stat mai mult pe la inscrieri.



La concursul acesta am venit mai mult pentru zona, odata cu concursul am aflat si eu ce inseamna Transalpina, asta dupa ce fratele meu fusese cu 2 saptamani inainte, cand eu am refuzat in favoarea pregatirilor pentru BMM.

Intradevar, zona este superba. Pe mine personal nu ma atrag asa mult peisajele, dar la Ranca chiar am ramas impresionat de imprejurimi. Mi-am promis ca voi mai reveni. Anul asta nu am reusit sa-mi implinesc un mic vis, acela de a traversa o parte din Transalpina pe bike.



Cat despre concurs, a fost anuntat startul la ora 11, care vroia sa fie un start fals, dar cum am ajuns la sosea s-a plecat ca din pusca. A fost o cursa interesanta si deosebita. Pe prima parte am mers bine. Am fost placut surprins sa vad ca ma descurc atat de bine incat sa merg alaturi de unii rideri pe care alteori ii vedeam doar la start si la finish. Mi se pare incredibil cum unii baieti au plecat de langa mine spre victoria traseului lung, cum ar fi : Marian, Pantani, Feri si parca l-am vazut si pe Andrei de la Geiger.



Mi-au placut mult coborarile in spatele seii, cu toate ca in unele portiuni m-am dat jos. Totul a mers bine, pana cand ne-am ratacit cu totii. Ne-am intors inapoi la deal, ne-au prins multi din spate, apoi iarasi coborari faine, iar o mica ratacire si iar coborari in spatele seii unde ma rugam sa fie un fotograf sa am si eu o fotografie demna de poster, dar nu au fost. Am mers impreuna cu maestru George care imi dadea lectii la tupeu si curaj pe coborari. Strigau unii :" usooooorr !!" George nu-i baga in seama si urla de fericire :).

Apoi pe portiunea de plat m-am distantat de el, el fiind la tura lunga avea alt obiectiv, iar eu trebuia sa prind doi evadati dintre care unul era pe locul 2. I-am prins si dupa punctul de alimentare am continuat toti 3 impreuna, apoi pe urcari m-am distantat de adversar. Imi era frica sa nu patesc iarasi ca la BMM.



Am mers binisor pe urcare, apoi a venit pushbike-ul de 2-3 km unde am mai recuperat 2 pozitii, devansandu-i pe baietii de la Conpet. Urcarea si pushbike-ul mi-au cam rupt spatele si gambele, dar a fost ok. Am fost bucuros cand am ajuns la finish. Am obtinut locul 4 la general si 2 la categorie.

Sa ne vedem cu bine duminica la unul dintre "uriasi" si anume Geiger Mountainbike Challenge.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu