simpleserggio.blogspot.com Web analytics

sâmbătă, 23 aprilie 2011

A venit iepurasu'

Anul asta iepurasul a venit cu bicicleta de antrenament :D Speram sa vina cu cea de concurs dar momentan ma multumesc cu ea.Iepurasul este sponsorul meu Maros Sport.



E vorba de un Focus black hills model 2011, e acelasi ca in filmarea de pe blogul lui elisei.


Focus Black Hills 2011 - Test Ride in Romania from Elisei Miron on Vimeo.



Azi am ridicat coletul, cum am luat-o din cutie am si iesit la o tura sa o testez si eu, sa vad daca e la fel cum spune elisei. Chiar s-a comportat mai bine decat ma asteptam, mi-au placut in mod special franele, deoarece pe coborari am reusit sa controlez maneta cu un singur deget,de asemenea m-a ajutat si ghidonul suficient de lat care mi-a permis sa controlez bicicleta foarte bine pe coborari. Si nu am dus lipsa de coborari spectaculoase azi, single-trail-uri la care probabil visati. Aici tot meritul e al lui George care a scos din joben un traseu de nota 10. Cu aceasta bicicleta cred ca ne vedem la liman bike race weekendul viitor.Pana atunci , sa fiti cat de cuminti vreti voi !


Bicicleta, si padurea care ma asteapta !

3 comentarii:

  1. Super clipul .Un amanunt micut ,daca se poate.Ar fi de preferat ca,cablul de frana fata sa treaca prin interiorul furcii.
    Tineti-o tot asa ;sunteti tari!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am....e super....mai ales dupa un no name....si apropo, tot de iepuras...hihihi

    RăspundețiȘtergere