simpleserggio.blogspot.com Web analytics

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Maros Bike Xco Cup 2011



Imi "iasa sangele" cand ma uit la filmarea asta. Eu am fost nevoit sa ratez maros xco cup, cat de mult mi-am dorit eu nu a fost sa fie din cauza ca am facut o pneumonie si dupa 3 saptamani de stat in casa doctorul mi-a recomandat sa mai fiu cuminte cateva zile.Dar sunt optimist si sper sa-mi intru in forma atunci cand va fi nevoie :) Incepand de luni vreau sa reincep antrenamentele si sa ma pregatesc pentru liman :)

Cat despre video, ma mananca calcaiele.

Felicitari ! Bravo George,esti mai in forma decat crezi. Bravo ely, el a reusit din nou performanta sa organizeze un concurs de calitate pt baieti(si fete) si cu toate astea a si concurat ducand cel mai departe spre podium stafeta Maros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu