simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 27 septembrie 2010

Triatlon Challenge Mamaia 2010 HD



Triathlon Challenge Mamaia 2010 !

Inca de la inceputul verii mi-am notat in calendar acest eveniment si mi-am spus ca anul asta trebuie sa ajung la mamaia.Mi se pare o experienta interesanta acest concurs care consta in 3 probe consecutive inot,bicicleta si alergat.Mi-am luat o vacanta prelungita de la scoala si am ajuns la mamaia :D. Aici m-am intalnit cu prietenul meu Claudiu pe care l-am convins sa participe la proba lunga :)) si astfel sambata am luat startul amandoi la triathlon.Am inceput cu 1,5 km de inot constand in 3 ture a cate 500 m.Nu a fost usor deloc..dupa prima tura ma gandeam sa abandonez a fost foarte grea si imi imaginam aproape imposibil inca 2 ture in ritmul ala,dar datorita optimismului meu am tras de par si a2a tura si imi spuneam: "uite si prima baliza,hai ca am ajuns la jumate, uite aici ma ajuta si valu', hopa gata si tura a2a" Iar in tura a3a deja m-am obisnuit cu respiratia si ma incalzea gandul ca urma sa ies din apa.Am fost foarte bucuros sa simt pamant din nou sub picioare, ca sa constat apoi ca nu mai sunt in stare sa alerg spre zona de tranzitie.Apoi au urmat 40 km de bicicleta (5 ture a cate 8 km) aici ma intalneam cu claudiu pe banda cealalta, el era mai in fata,m-a prins chiar cu o tura,n-am reusit sa tin ritmul cu el.El avea cursiera.In continuare a fost si ultima proba: 10 km de alergare.Cam atat cu povestitul, a fost primul triathlon la care am participat si totodata cel mai greu concurs.O experienta inedita pe care va sugerez sa o incercati !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu