simpleserggio.blogspot.com Web analytics

joi, 30 septembrie 2010

Peisaje si senzatii inedite la Maros mtb marathon !

Weekendul trecut am participat la mult asteptatul Maros Bike Marathon.


A fost un start in forta,si am incercat cu greu sa ma tin de cativa, pana cand am ajuns la portiunea de offroad, de acolo respiratia a inceput sa-si revina.


Chiar trecuse Andrei pe langa mine si-mi spunea ceva de genu "hai pretenu',de ce mergi asa incet ?" ca urmare sa-l salut eu a2a oara cu cateve minute mai tarziu.A fost un traseu frumos,pe placul meu.Fata de anul precedent in care visam snitele cu piure pe final, de data asta mi-am dozat bine efortul si alimentatia.
A fost o mica problema de marcaj la un moment dat,unde , daca eram singur m-as fi ratacit. Eram cu inca 2 coechipieri,unguri,si trecusem de intersectia cu drumul corect fara sa ne dam seama,pana cand au observat ei ca nu mai e marcaj si am vazut ca se intorc,eu intreband mirat pe Atilla :"Ce a zis?". Cand ne-am intors inapoi la intersectie mi-a fost mare surprinderea sa vad acolo oameni care stiam ca sunt in plutonul fruntas. Si asa m-am trezit ca merg cot la cot cu cel mai bun catarator din Romania, Frunzeanu Marian, care din disperarea de a recupera pozitiile era sa greseasca din nou traseul. Nu l-a mai auzit pe albitru care striga dupa el :)). A urmat apoi urcarea de la pape,care stiam ca o sa-mi placa.Pe urcarea asta ,la un moment dat, il vad pe atilla in spate la vreo 50-100 de metri, si atunci m-am gandit ca trebuie sa mentin ritmul, ca trebuie sa trag de mine daca vreau podium la cluj.

Spre finalul urcarii,l-am prins din urma si pe Pantani,apoi pe Vlad care facuse o pana parca. Impreuna cu Pantanii ne-am impus un ritm frumos si am mers impreuna spre finish.N-am reusit sa termin cu el, ca de obicei,m-a pierdut pe ultimii 2 km,nu stiu cum reuseste de fiecare data :)


In concluzie,am avut asteptari mari care au fost satisfacute.Am fost intr-o forma buna,vremea prielnica(am avut noroc ca nu m-a prins ploaia).M-a surprins placut noua portiune din traseu care consta in 2 coborari interesante si pline de adrenalina si un pushbike.Pe una dintre coborari mi s-a intamplat o chestie ciudata,din cauza vantului am inceput sa lacrimez drept consecinta nu mai vedeam :)) si am mers la ghici cateva secunde.Da,marathonul asta te face sa plangi de bucurie :)). In fotografia urmatoare, chiar daca nu sunt in prim plan se observa o portiune de coborare interesanta:

Intr-un final,perseverenta mea s-a soldat cu un succes, pe podium impreuna cu tovarasul George.Maros marathon alaturi de Banat marathon au contat cel mai mult pentru mine, sufleteste vorbind. Imi place sa spun ca in ambele curse am fost "acasa".Atat la banat cat si la maros am terminat relativ pe locul 2.


A fost frumos ! Sa ne vedem si in 2011 sanatosi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu