simpleserggio.blogspot.com Web analytics

marți, 7 mai 2013

Training Camp Thassos

Pe scurt a fost un sejur All-Inclusive, adica a inclus tot ce se putea: peisaje frumoase, plaje de vis dar si munca din greu pe bicicleta, cum e de obicei la inceput de sezon. Am avut parte de adrenalina cu salturi de la 10 m , am cunoscut oameni deosebiti , interesanti si pasionati de viata, oameni pe care vrei sa ii mai revezi,am avut parte de mancare pe alese multumita bucatarilor echipei SMART :)) , mai ales pe langa toate momentele frumoase am avut parte de o gasca super faina.



Asa cum probabil stiti a fost vorba de 4 zile din care prima a constat in Tour of Thassos, cel mai bine s-a clasat George fiind al treilea roman, terminand cu primul pluton pe locul 12. Eu am avut rezultate mai modeste, mai slab ca anul trecut , sunt constient din ce cauza dar sunt increzator in planul meu de antrenament.
Restul zilei a fost rezervat pentru refacere cu ajutorul produselor Isostar si Compressport.


A 2-a zi am luat startul la cursa de mtb unde ne-am jucat putin cu relieful stancos al insulei. George a fost iarasi in forma obtinand locul 8 si locul 4 la general pe ambele zile (sosea+mtb), destul de aproape de podium.
In celelalte 2 zile una a fost relax total iar in ultima zi am mai facut odata turul insulei.

Personal pentru mine au fost primele 2 curse din an. Insa prima cursa oficiala va fi week-end-ul viitor. Ne vedem la Liman unde voi fi prezent cu micul stand Isostar si cu produse Compressport (folosite pentru recuperare) pentru a va oferi produsele de care aveti nevoie pentru a face fata cu brio traseului pregatit de echipa lui Alin , si credeti-ma ca dupa ce am vazut traseul, chiar aveti nevoie !

Am realizat pentru voi un videoclip in care am incercat sa surprind cele mai interesante momente din acest Training Camp .
Astept parerea voastra, sper sa va placa !

Multumesc sponsorilor care au facut posibil acest lucru si care ma sustin fizic si moral tot timpul :
parintii mei !

Enjoy !


thassos from Paraschivu Sergiu on Vimeo.

Un comentariu: