simpleserggio.blogspot.com Web analytics

joi, 14 martie 2013

Cel mai distractiv mod de a invata o limba noua.

Ieri, multumita lui Cristi Stefan am descoperit cel mai frumos mod de a invata o limba straina. Avand in vedere ca de cand am inceput facultatea m-am apucat sa invat germana , acest mod il primesc cu bratele deschise. Am transformat invatarea unei limbi straine intr-o placere, intr-o joaca. Ceea ce si este. Seamana mai mult a un joc. Cum e construit ?

Cel putin limba germana, dar cred ca si celelalte limbi sunt structurate pe aproximativ 70 de capitole a cate 5 lectii fiecare. Toate sunt impartite pe nivele : incepand de la nivelul de baza in sus. Inca nu am ajuns la cele superioare, dar abea astept. Deja sunt la nivelul 3 si abea ieri am inceput.



De-a lungul lectiilor acumulezi puncte care te ajuta sa treci la nivelul urmator. Exact ca intr-un joc. De asemenea poti sa iti imbunatatesti cunostintele asupra cuvintelor pe care nu le stapanesti asa bine. Jocul iti arata care sunt cuvintele cu care nu te-ai descurcat asa bine.

E mai tare decat profa mea de germana, am inceput sa imi notez singur cuvinte in caiet din placere, din dorinta de a afla cum e corect cuvantul, cum se foloseste.
Am uitat sa mentionez ca pentru a invata pe acest site trebuie sa stii cat de cat engleza, pentru ca e in limba engleza si orice traducere din limba respectiva o vei face in limba engleza.

Mai mult, te poti concura cu prietenii tai, le poti urmari activitatea, ca pe facebook. Cristi spunea ca nu poti sa inveti o limba straina daca modul de predare e plictisitor. Cu Duo Linguo n-ai cum sa te plictisesti.

Abea astept sa ma apuc de italiana.

Este vorba despre  Duo Linguo

Dai share la articolul asta si arata-le si altora cum sa învățăm împreună într-un mod distractiv o nouă limbă! Provoaca-i !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu