simpleserggio.blogspot.com Web analytics

duminică, 8 iulie 2012

It's time for training !

Dupa toate aceste luni pline de stres si sacrificii a venit momentul sa ridicam paharele ! Am muncit destul, un semestru de ore la mate, 20 de comentarii la romana in ultimele 2 saptamani si vreo 5 caiete pline si muncite totul pentru 7.95 :) Am reusit ! Am invins bacu :)), intr-un judet cu 30% promovabilitate.

Au fost lungi zilele astea, cand lumea mergea la strand, altii castigau concursuri si eu faceam variante, dar a meritat. Un lucru care imi face pielea de gaina, este faptul ca inca de acum aproape o luna inainte de Bac, mi-am pus o foaie deasupra monitorului ca sa o vad zilnic si sa o citesc. Pe foaia asta scria ceea ce vroiam eu sa citesc astazi pe panoul cu rezultate si anume: Nr.206 Paraschivu Sergiu | 8,05 | Admis. Am ratat cu vreo 10 sutimi ceea ce cred eu ca reprezentau al doilea exercitiu de la mate care n-am apucat sa-l transcriu de pe ciorna. Nu mi-ar fi venit sa cred daca vedeam 8,05 pe panou, dar personal mi se pare incredibil, am obtinut cu 5 sutimi mai jos decat ce mi-am dorit. Si acuma sa mai imi spuna mie cineva ca legile atractiei universale sunt prostii. Trailerul documentarului il gasiti aici: http://www.youtube.com/watch?v=san61qTwWsU


Acum trebuie sa inlocuiesc foaia cu obiectivul principal din sezonul acesta. Gata cu Bacul, e timpul pentru antrenament. Sper sa ne vedem duminica viitoare la Clujul-Pedaleaza. Mai un singur lucru imi doresc si ar fi vara perfecta, nu as mai avea ce sa-i cer lui Dumnezeu. Aflu sapt asta si din pacate nu depinde de mine. O sa aflati despre ce e vorba, curand :D
V-am pupat si va multumesc ca ma cititi !

PS: si cea mai tare perla de la Bac: "Luceafarul este cea mai lunga poezie romana poate chiar si din lume. E atat de lunga ca nici pana acum nu se stie cate strofe are".

Un comentariu: