simpleserggio.blogspot.com Web analytics

marți, 10 mai 2011

Am evadat !



Abea azi am ajuns acasa, am fost am participat, am incercat terapia cu noroi ca auzisem ca face minuni, am facut si putin balet, am ajuns pe podium si a facut numancia egal :D.Asta e reteta unui weekend cu succes.

Am ajuns sambata dupamasa, si dupa o plimbare prin complexul baneasa, am pregatit bicicletele, adica schimbat cauciucuri cu cele de noroi.


Apoi am luat cina care a fost o salata foarte buna , preparata de bucatarul echipei Dan Boldi, vorba lui " astia de la maros stiu sa si gateasca". Pentru o salata plina de carbohidrati si vitamine, multumim Boldi, multumim Maros, si nu in ultimul rand multumim oamenilor de la Carefour, toti au contribuit la ea.




Cat despre concurs, prima evadare, unde "oficial" s-a deschis sezonul, am auzit ca se mai deschide oficial sezonu' inca o data , prin august :)
A fost cel mai urat, scurt. Cel mai urat concurs din viata mea, unde am pedalat cel mai prost, am iesit pe 3 la juniori pentru ca am mers mai putin prost decat cel de pe locul 4, dar nu cred ca e cineva care sa zica ca a mers bine.



Pe de alta parte, a fost o lupta, un concurs psihologic. Adevaratul succes era sa-l termini, nu sa iesi pe podium. Acum cand ma gandesc , l-as mai face odata, dar in timpul concursului ziceam ca n-o sa mai vin in viata mea la prima evadare.

Alte chestii care mi-au mai trecut prin capsor' in timp ce pedalam :

"Mi-o trebuit mie prima evadare,na,nu puteam sa merg frumos la majorat la bibi, sa invat, sa merg luni la teza la mate frumos, nuu, mie imi trebe noroi, da hai ma ca-l termin"

(in poza asta fac reclama si la proteine)

sau

"Baaa, ce ciclism ba tati, io tre' sa ma pun pe invatat, nu fac io nimic cu sportu asta, nu vezi ca nu ma tin nici de fete, is praf, nu era ceea ce visam"
sau

"Daca asta inseamna Mountainbike, io ma las de sportu asta"

Pe langa toate astea, ma gandeam ca trebuie sa-l termin, nu renunt eu niciodata, in 7,in 10 ore tot il termin, chiar daca mergeam cu 5/h pe plat. Am continuat sa "dansez" iar dupa ultimii 5 km care pareau ca nu se mai termina, am patit asta...



A fost o premiera, nu am mai fost niciodata asa murdar, nici atata noroi intr-o cursa nu am mai vazut.Dar una peste alta, cum spunea eli, experienta vine facand cat mai multe.

Cam atat, pentru mine urmeaza ...

Un comentariu:

  1. Bravo , tare articolul !
    Ne vedem la Defileu !
    PS : Mi se pare ca am si schimbat cateva vorbe pe traseu....sau te confund , in fine :D

    RăspundețiȘtergere