simpleserggio.blogspot.com Web analytics

luni, 21 martie 2011

Una dintre zilele alea urate !

Ieri 20 martie, am participat la primul concurs din anul acesta.Speram sa incep sezonul cu un podium, dar nu a fost asa.Un concurs neoficial in calendarul meu, am aflat tarziu de el, si mai bine nu aflam.
Concursul s-a numit "descopera timisoara" si consta intr-o intrecere pe echipe in incercarea de a acumula cat mai multe puncte din cele 40+5 bonusuri, puncte care erau plasate in diferite colturi ale orasului.Echipa mea a fost formata din Crista Daniel, Victor Jivanescu si eu.
Am luat startul la ora 12, incepuse sa ploua, abea asteptam sa pedalez sa ma incalzesc. Am parcurs pe rand, primul punct obligatoriu, apoi al 2-lea,al 3-lea punct,la al 4-lea punct era o tipa draguta cu umbrela, iar Dani a vrut sa ajunga primul la ea.In drumul sau, incercand sa evite un alt participant si datorita vremei si circumstantelor nefavorabile , acest sprint s-a soldat cu o derapare pe un grilaj de fier, o scena teribila vazuta din spate,drept consecinta, accidentarea lui Dani Crista.El a suferit o ruptura de ligamente la genunchiul stang.

Din pacate, Dani va rata mare parte din sezonul competitional 2011.
Dar sa fim optimisti si sa speram ca se va recupera mai devreme decat spun medicii , si ca il vom vedea din nou pe podiumuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu