simpleserggio.blogspot.com Web analytics

duminică, 25 iulie 2010

Campionatele nationale XCO

Asa cum spunea si ely campionatele nationale sunt importante datorita decernarii titlurilor de campioni nationali. Anul aceasta au avut loc in 18 iulie la Izvorul Muresului.Am plecat impreuna cu Dani inca de joi,concursul fiind duminica, pentru a ne odihni cum trebuie mai ales el dupa 7 ore de condus.Duminica am luat startul alaturi de 4 adversari, am continuat prima urcare in sir indian dupa George care m-a pierdut inca din primul tur pentru ca nu avea rost sa fortez dupa el.Am mers impreuna cu Oly care prezenta ceva probleme din cauza caldurii, eram surprins sa ma vad in spatele lui.Am mers cu el pana in turul 3 unde am continuat ultima tura. Am aflat sus de la un albitru ca sunt pe locul 2,am inceput sa trag mai tare si pe portiuni cu vizibilitate mai mare imi cautam zadarnic adversarul in fata :)) am mai depasit un baiat care era de fapt la legitimati si am trecut in final linia de sosire pe locul 1.Albitrul gresise.Am obtinut medalia si titlul de campion national, la categoria juniori amatori, care ma fac bucuros.
In afara de concurs atmosfera a fost foarte faina si interesanta, in 4 zile am invatat cu Dani cateva cuvinte in ungureste :)))
Jo Edvagiat-Pofta buna !
kesenem-Multumesc!
Sio-Salut !
Buchnot-scuza-ma !
Sibesen-Cu placere! nu garantez ca sunt scrise corect.

Astazi m-am intors de la Jazz festival Garana unde a fost nebunie.Iar ca si anul trecut a inceput potopul de sambata seara si a trimis multi oameni acasa.Mai sunt multe de povestit dar nu aici.Acum ma pregatesc pentru Trofeul Tampa Brasov contand ca ultima etapa in Romanian Grand Prix.Si nu uitati de BMM(Banat mountain bike maraton) care va avea loc peste 2 saptamani.

O zi placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu